Onze werkwijze

Deurwaarderwijzer biedt een landelijk dekkend netwerk voor al uw ambtelijke werkzaamheden. Jarenlange ervaring en specifieke kennis van de (lokale) markt worden gecombineerd in één centraal gereguleerd digitaal werkproces.

Deurwaarderwijzer wordt ondersteund door een eigen volstrekt unieke automatisering. De automatisering is volledig webbased. Uw opdrachten worden centraal aangeleverd en u heeft vervolgens met één inlogcode realtime toegang tot uw gehele portefeuille in Nederland.

Wij vinden transparant werken erg belangrijk. Dit bevordert de goede communicatie tussen deurwaarderwijzer en haar relaties. Zo heeft u altijd online toegang tot uw dossiers en de daarin opgenomen informatie, zoals financiële overzichten (inclusief rente, kosten en gedane betalingen), aantekeningen, correspondentie, processtukken (eenvoudig te downloaden uit het dossier in PDF formaat) enz.

Wanneer een wijziging in het dossier plaatsvindt, wordt u hiervan automatisch op de hoogte gebracht via een e-mail. De workflow wordt centraal ingeregeld. Ook (financiële) afspraken worden centraal doorgevoerd. U heeft één centraal aanspreekpunt voor zowel financiële afspraken als afspraken aangaande de workflow.

Omdat op één digitaal platform wordt gewerkt, kan met één druk op de knop een rapportage worden gegenereerd over de gehele portefeuille. Deurwaarderwijzer is ontstaan vanuit de behoefte van opdrachtgevers om met één partner zaken te doen. Eén partner waaraan alle ambtsopdrachten kunnen worden overgedragen en tevens snelle afrekeningen verzorgt.

Deurwaarderwijzer wordt aangestuurd door een in eigen beheer ontwikkeld en onderhouden automatiseringssysteem op basis Microsoft dotnet 3.5 dat de mogelijkheid biedt om maatwerk passende (rapportage) oplossingen te bieden. Deurwaarderwijzer zorgt altijd voor de toepassing van de nieuwste technologieën.

Trefzekerder en daadkrachtiger kan het niet!

Bel ons voor een afspraak en wij komen graag bij u langs om onze werkwijze met u te bespreken.